Norint grąžinti ulpas.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes reikia žinoti:

1. Būtina informuoti mus el. paštu ulpas@ulpas.lt (nurodykite užsakymo numerį, grąžinimo priežastis ir grąžintinų prekių sąrašą) ne vėliau, kaip sekančią dieną nuo prekių pristatymo datos.
2.Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (pvz.: pažeista pakuotė ir kt.) arba gavote ne tą produktą, kurį užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamą. Jei pirkėjas pageidauja, vietoj prekės pasiūlomas grąžintos prekės vertės kuponas apsipirkti mūsų parduotuvėje.
3.Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.;
4.Tinkamos kokybės prekės grąžinamos remiantis LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

4.1. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

4.2. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.

4.3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.

4.4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).

4.5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.